Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2008 11:57 - Знаците. Копчето
Автор: alexanderkolev Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 4326 Коментари: 4 Гласове:
2

Последна промяна: 09.08.2008 15:38


Веднъж спорих с един приятел атеист за Бога. 
Дали го има и как да разберем това. 
Приятелят ми се разгорещи: "Искам някакво доказателство, нещо да видя - дай ми копче."
Казах му, "Имаш цяла Вселена, а искаш копче."



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eien - Александър, попаднах в един форум на следното мнение, което съвпада с моето!
05.04.2008 11:26
И понеже е цветисто-истинско, разреших си, да Ви го представя:

"Това което най-много ме дразни у тези хора е....., че искат доказателства.
Когато си внасяха парите в Комунистически Пирамиди - не искаха!
Когато си даваха парите за Приватизационни бонове - не искаха доказателства!
Когато отидат на лекар се оставят в ръцете му без доказателства!
Когато отидат на кръчма отпиват от метиловия Менте алкохол без доказателства!
Когато им се роди дете, след като са били две години в чужбина, се съгласяват!
****
Опре ли въпрос до БОГ,
почват да искат доказателство, да търсят под вола теле!
Е , тази отвратителна черта от налодопсихологията ме "Драйвва крейзи"
Направо изпитвам желание да ги ...бичувам....
по голите задници.
***
Ма кои сте вие малки никчемужние мравки, населяващи панелни боксониери
и едноетажни съборетини, зидани с тухли правени от кал....
Кои сте вие, та искате доказателства за съществуването на БОГ?
Ако не вярвате в МИЛОСТТА И ЛЮБОВТА МУ ще изпогинете като мухи по шанците.....
Казано е-да се вярва!
Да се вярва горещо със сърцето.....
Вие нямате друг избор освен да вярвате в СПАСИТЕЛЯ.....
Кой друг ще се погрижи за вас, нещастници?
Вразумете се.....и се смирете!

Бог не се ДОКАЗВА – В НЕГО се ВЯРВА!"

Амин, Ейен.
цитирай
2. alexanderkolev - Много хубав коментар. Припомня ми ...
05.04.2008 15:13
Много хубав коментар. Припомня ми следните думи от Евангелието на Йоан, глава 20:

24. А Тома, един от дванайсетте, наричан Близнак, не беше с тях, когато дохожда Иисус.
25. Другите ученици му казваха: видяхме Господа. А той им рече: ако не видя на ръцете Му белега от гвоздеите, и не туря пръста си в раните от гвоздеите, и не туря ръката си в ребрата Му, няма да повярвам.
26. След осем дена учениците Му бяха пак вкъщи, и Тома с тях. Дойде Иисус, когато вратата бяха заключени, застана посред тях и рече: мир вам!
27. После казва на Тома: дай си пръста тук, и виж ръцете Ми; дай си ръката и тури в ребрата Ми; и не бъди невярващ, а вярващ.
28. Отговори Тома и Му рече: Господ мой и Бог мой!
29. Иисус му казва: Тома, ти повярва, защото Ме видя; блажени, които не са видели, и са повярвали.
цитирай
3. eien - Колкото и да сме виртуозни в изказа си,
05.04.2008 15:22
няма нищо по-дълбокомъдрено, смислено и вечно от думите в Словото! Благодаря, че го цитирате в отговора си!
цитирай
4. bambiliana - Фактите са факти, приятелю -
01.05.2008 00:22
малките хора имат нужда от малки неща, респективно - малки доказателства. :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alexanderkolev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 140870
Постинги: 14
Коментари: 60
Гласове: 848
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол